خدا را دوست دارم
یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, :: 20:6 :: نويسنده : سروش افشار

 خدا را دوست دارم به خاطر اینکه با هر username که باشم مرا connect می کند.

 

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا disconnect نمی کند.

 

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیام line busy نمی دهد.

 

خدا را دوست دارم چون با یک delete هرچه را بخواهم پاک می کنم.

 

خدا را دوست دارم به خاطر این همه wallpaper که update میکند.

 

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم مرا log off نمی کند.

 

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همه چیز مرا می داند ولی send to all نمی کند.

 

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همیشه اجازه undo کردن را به من میدهد.

 

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه من را install کرده است.

 

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه اراده کنم on میشود و من می توانم با او حرف بزنم.

 

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه دلش را میشکنم ولی او باز مرا می بخشد و مرا shout downنمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه password اش هیچ وقت یادم نمی رود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها